Sortida d’escalada en gel.

26 gener 2015 per uectortosa

Coincidint en la primera onada de fred als pirineus, hem fet la sortida d’iniciació a l’escalada en gel a Bielsa. El divendres sortim cap al refugi de Pineta per passar-hi la nit i poder estar a primera hora a peu de via.
Dissabte anem a escalar a la cara nord del túnel de Bielsa, on les condicions de gel són molt bones. Primer pugem a les vies de dalt de la vall i després baixem cap a la Dorada (on casi casi tens que agafar tiquet per escalar) i fem un parell més de vies. Cap a les 4 de la tarde comencem a baixar i anem a fer la cerveseta de rigor a Parzán.

Diumenge ens quedem a la cara sud en la intenció de fer varies cordades, però el gel no està en les millors condicions. Tot i això, ens quedem escalant al barranc de Salcorz fins al migdia i després cap al poble.





En resum un bon cap de setmana d’escalada a la vall de Bielsa en bona companyia.

By Jesus

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *