Votant per l’àrea de la Vall

29 abril 2019 per Jaume

Ahir teníem dues feines ben importants, la primera gaudir i xalar de la proposta d’excursió del nostre calendari i la segona anar a votar a les eleccions. Així doncs, ens aixequem ben d’hora ben d’hora i com ja és habitual ens trobem al pàrquing de la Rambla Pompeu Fabra. Puntuals com sempre estava Jordi i […]

CAMÍ DE LA FONT DEL PASTOR

8 abril 2019 per Jordi Beltran

Sortida, hivernal de bon matí, primaveral més tard, per a no cansar-se massa mentre seguíem l’antic camí de Cova Avellanes a la font del Pastor. En cinquanta minuts ja esmorzàvem a la font. Més tard hem fet cap a la pista de Fredes que hem seguit per la dreta fins a una pista abandonada a […]

Dissabte dia 6 d’abril: SORTIDA REFUGI CARO UEC

3 abril 2019 per Neus Domingo

Hora: 9:00h. Lloc: Refugi Caro UEC. Aliments: Esmorzar. Durada: 4 – 5 hores. Dificultat: Difícil. Distancia: 17 km. Desnivell: 1500m. Dirigida per: Josep 681011577 (Guarda Refugi)

Excursió dia 24 de març: LES ERMITES DE CARDÓ

19 marzo 2019 per Neus Domingo

Ruta: La Trinitat – Sant Àngel – La Lluminosa – Santa Agnès – Sant Roc – Sant Josep – La Columna o Sant Simeó – Sant Onofre – Sant Joan – Sant Bernat o Cremada – Santa Anna – Santa Teresa – Sant Jeeroni – Sant Elies – El Carme Hora: 8:30h Lloc: Rambla Pompeu […]

Dissabte dia 9 de març: QUEDADA BTT REFUGI UEC – CARO

6 marzo 2019 per Neus Domingo

Hora: 9:00h. Lloc: Refugi Caro – UEC Aliments: Esmorzar + Entrepà. Durada: 6 hores. Dificultat: Difícil. Distancia: 45 km. + 2 km. (portejar bici) Recorregut: Refugi UEC – Àrea Recreativa de la Franqueta – Refugi UEC Contacte: Josep 681011577 (Guarda Refugi)

Excursió dia 10 de març: EL TOSCAR – COVA DEL BOSC – CAP DE LA SERRA – CLOTES – EL TOSCAR

Hora: 8:30h Lloc: Rambla Pompeu Fabra (Pàrking al costat de Faiges) Temps: 7-8 hores Desnivell: 600m. Dificultat: Moderada Aliments: Esmorzar + Dinar Fotos de Joan Pujals Fotos de Jordi Centelles Fotos de Jordi Beltran (Arreglat l’enllaç erroni del Punt de Trobada) Agradable sortida amb unes 13 persones de UEC Tortosa i unes 300 vaques per les Feixes, la cova del Bosc amb […]