Excursió dia 24 de març: LES ERMITES DE CARDÓ

19 marzo 2019 per Neus Domingo

Ruta: La Trinitat – Sant Àngel – La Lluminosa – Santa Agnès – Sant Roc – Sant Josep – La Columna o Sant Simeó – Sant Onofre – Sant Joan – Sant Bernat o Cremada – Santa Anna – Santa Teresa – Sant Jeeroni – Sant Elies – El Carme Hora: 8:30h Lloc: Rambla Pompeu […]

Dissabte dia 9 de març: QUEDADA BTT REFUGI UEC – CARO

6 marzo 2019 per Neus Domingo

Hora: 9:00h. Lloc: Refugi Caro – UEC Aliments: Esmorzar + Entrepà. Durada: 6 hores. Dificultat: Difícil. Distancia: 45 km. + 2 km. (portejar bici) Recorregut: Refugi UEC – Àrea Recreativa de la Franqueta – Refugi UEC Contacte: Josep 681011577 (Guarda Refugi)

Excursió dia 10 de març: EL TOSCAR – COVA DEL BOSC – CAP DE LA SERRA – CLOTES – EL TOSCAR

Hora: 8:30h Lloc: Rambla Pompeu Fabra (Pàrking al costat de Faiges) Temps: 7-8 hores Desnivell: 600m. Dificultat: Moderada Aliments: Esmorzar + Dinar Fotos de Joan Pujals Fotos de Jordi Centelles Fotos de Jordi Beltran (Arreglat l’enllaç erroni del Punt de Trobada) Agradable sortida amb unes 13 persones de UEC Tortosa i unes 300 vaques per les Feixes, la cova del Bosc amb […]

Primer cap de setmana XIV Curs de Tècniques Bàsiques de Muntanya

5 marzo 2019 per Jaume

El dissabte quedem tots al local de la nostra entitat, la UEC Tortosa, on per alguns és una sorpresa, ja que el canvi de local, aprofitem per visitar-lo i conèixer l’obra que amb molts de socis em tirat endavant. Ens preparem, i posem mans a l’obra, comencem amb l’obertura del curs i on Jaume ens […]

Neu i més neu acompanya una brisa Portenya

3 febrero 2019 per Jaume

Ahir vam poder gaudir d’una altra sortida des del nostre Refugi de la UEC de Caro, acompanyats pel guarda. Bé un servidor no va poder estar a primera hora degut a un curs exprés però em vaig trobar amb aquest grup de valents a meitat sortida, així que los hi dedico aquestes petites paraules i […]

Dissabte dia 2 de febrer: SORTIDA REFUGI UEC CARO

30 enero 2019 per Neus Domingo

RUTA TERRITORI PANXAMPLA: REFUGI – FONT DEL MASCAR – COVA TERRERA – COVA GERRET – REFUGI Hora: 9:00h. Lloc: Refugi de la UEC al Caro. Aliments: Esmorzar. Durada: 4 – 5 hores. Dificultat: Moderada. Distancia: 9 km. Desnivell: 298 m. Material: Frontal. Dirigida per:  Josep 681011577 (Guarda Refugi)