8a Caminada Popular IDECE 24/10/2021

22 octubre 2019 per Jordi Ortiz

INSCRIU-TE

El dia 24 d’octubre del 2021, celebrarem la 8a Caminada popular del IDECE, aquest cop des d’Arnes , caminarem entre oliveres i vinya fins arribar als Estrets, un dels paratges més bells del Massís dels Ports, on ens obrirem pas per un meravellós congost on el riu Estrets discorre sinuós. Sortirem d’aquest espectacular paisatge i arribarem al aparcament de Lliberós on iniciarem la pujada més forta, un cop  a dalt anirem planejant  fins arribar al  mirador del Salt del Ferrassó, sempre amb l’atenta presència de les roques de Benet on ens mostra les seves grans parets on els escaladors juguen i suen intentant-les superar.

Dades de la Sortida:

De 8:00 a 8:30 del mati acreditació a l’aparcament del camp de futbol d’Horta de Sant Joan (on deixarem els cotxes i agafarem el bus, que ens portarà a Arnes).

De 8:45 a 9:30 esmorzar a Arnes a càrrec de l’organització.

9:30 Arrancarem, creuarem els carrers del poble e iniciarem la sortida pel camí del Mas Nou, creuarem los Aiguamolls i els Biarnets fins arribar al racó del Soro on seguirem pel marge dret del riu Estrets, contemplarem l’espectacular congost dels Estrets on el riu baixa saltant de bassa en bassa, observarem tolls i olles fins arribar als Estrets de Lliberós on deixarem el PR direcció al Mas de Lliberós, iniciarem la pujada fins el coll de Valera, d’allà seguirem la pista i passarem per la Font de la Faneca, Font del Salero, Font de la Pineda, el toll de l’Alemany i el Salt del Ferrassó, finalitzarem la caminada al Mirador del Salt de Ferrassó on pujarem als busos que ens traslladaran fins a Horta de Sant Joan. En total haurem recorregut 12 Km.

Imprescindible: Portar roba i calçat adequat per caminar aquesta distancia, una gorra o barret per protegir-nos del sol.

• Distància: 12 Km
  • Durada: +- 3 h
  • Desnivell: +- 200 m
  • Dificultat: Molt baixa

INSCRIU-TE

Àlbum de fotos

Els comentaris estan tancats.