PICANT GEL AL PORT
13 febrer 2010 per uectortosa
Este matí mos la temiem que en lo fred que feia no trobessem algun lloc al Port on clavar els piolets, aixina que; ferros i cap amunt.
Passant pel coll de Carrasquetes veiem gel enmig del pinar prop dels Pallers però decidim mirar-ho més tard. A Cova Avellanes la cascada quasi estava formada pero rajava molt. Pujem al racó de Millers i ens quedem en les ganes, per dos metres la columna no arriva al terra i no es deixa fer, llàstima, per que la part superior es veu molt formada.
Tornem enrera i en passar pel Grau de Carlares veiem a la dreta de la pista, enmig del pinar, una cascada que promet de la qual no se’n tenia coneixement. Hi anem en un quart d’hora pujant pel pinar i en arrivar ens trobem una cascadeta d’uns 15 metres i 60 graus d’inclinació, suficient per matar el cuquet.
Tornem al coll de Carrasquetes i prenem la sendera dels Pallers, a mitja pujada la deixem i pel recte arribem a una altra cascada inedita, amb menys gel que l’anterior i més inclinacio. L’arrancada és complicada, amb poc gel o alguna assegurança fiable per fer titoling, aixi que decidim tornar un altre rato en material de roca.Activitat realitzada per Albert Besalduch i Joan Tiron




I el dimarts ja deu estar plena de gent
DILLUNS JA HA ARRIVAT FINS A TERRA LA CASCADA DE MILLERS