9a Caminada Popular IDECE 30/10/2022

22 octubre 2019 per Jordi Ortiz

INSCRIU-TE

El dia 30 d’octubre del 2022, celebrarem la 9a Caminada popular del IDECE, aquest cop des de l’Ampolla, caminarem per la vora del mar fins arribar a l’Ametlla de Mar, seguint el GR-92.

Dades de la Sortida:

De 8:00 a 8:30 del matí acreditació a l’aparcament de l’Ametlla de Mar (on deixarem els cotxes i agafarem el bus, que ens portarà a L’Ampolla).

De 8:45 a 9:30 esmorzar a l’Ampolla a càrrec de l’organització.

9:30 Arrancarem des del Port de l’Ampolla direcció a les primeres platges, aquestes son les Avellanes, Capellans i Baconer.

Continuarem el camí gaudint d’alguna cala fins arribar a la Punta de Pinyana i la Platja de Cap Roig, on les aigües i els penya-segats agrestes ens regalaran unes vistes fantàstiques. Deixarem l’Ampolla per endinsar-nos al territori del Perelló, on les seves platges, cales i camins tampoc ens deixaran indiferents. Passarem per la platja Morro de Gos i Santa Llúcia, tan concorregudes a l’estiu per molts ebrencs. Arribarem a la Cara Moros, frontera entre el Perelló i l‘Ametlla de Mar, on ja passarem cap a l’Illot i la Punta de l’Àliga, aquí tenim ja la meitat del recorregut i un bon descans amb un bon avituallament per recuperar forces.

Continuem el camí, i ara arribarem a la Cala de l’Estany Podrit i la Cala de Santes Creus, dues magnífiques cales on prendre el bany ben tranquil. Prompte arribarem a la platja de l’Estany, on poder gaudir dels seus fars tan fotografiats i ja amb vistes al final del camí. Donarem el tomb a l’estany, i passarem per les dues últimes cales, la del Bon Capó i la de Joanet, aquesta última porta d’entrada a l’Ametlla de Mar i fi d’aquesta part de GR-92.

Imprescindible: Portar roba i calçat adequat per caminar aquesta distancia, aigua, un barret i crema de protecció solar.

• Distància: 18 Km
  • Durada: +- 5 h
  • Desnivell: +- 300 m
  • Dificultat: Mitja / baixa

INSCRIU-TE

Àlbum de fotos

Els comentaris estan tancats.